رونمایی نوکیان از نماد Electric Fit برای تایرهای EV




رونمایی نوکیان از نماد Electric Fit برای تایرهای EV

با گسترش بازار خودروهای برقی، نوکیان نماد Electric Fit را برای تایرهای خود معرفی کرده است تا سازگاری محصولات خود را با این خودروها نشان دهد.

نماد جدید مجموعه کامل محصولات ممتاز موجود و آینده را پوشش می‌دهد و نشان می‌دهد که تایرهای نوکیان را می‌توان هم بر روی خودروهای ICE (خودروی برقی دوگانه) و هم بر روی خودروهای الکتریکی نصب کرد و ویژگی‌های عملکردی مشخص‌شده را بدون توجه به پیشرانه خودرو ارائه ‌داد.

 جوکا کاسی، معاون ارشد محصولات و نوآوری های نوکیان  گفت: «سال‌ها، ما محصولات خود را توسعه داده و آزمایش کرده‌ایم تا بتوانیم با گزینه‌های ممتاز و سازگار نیازهای رانندگان خودروهای الکتریکی را برآورده ‌کنیم. با افزایش سرعت بازار خودروهای الکتریکی، نماد جدید Electric Fit به عنوان اثبات این تلاش‌های 10 ساله عمل می‌کند.

این نماد جدید در سطح جهانی برای اطلاع از سازگاری طیف تایر نوکیان با خودروهای برقی استفاده خواهد شد و در تمام کانال‌های مربوطه به منظور کمک به متخصصان و مصرف کنندگان برای شناخت بیشتر محصولات نوکیان توزیع می شود تا نوکیان را به عنوان وسیله ای با کیفیت بالا برای خودروهای برقی به یاد داشته باشند.»

کاسی اضافه کرد: «در ابتدا باید بگوییم که تمام محصولات ما بدون توجه به نوع خودرو، رانندگی را ایمن می کنند. انجام آزمایش و تست، کلید اطمینان از عملکرد خوب تایر با خودروهای الکتریکی است. تغییر پیشرانه خودروها تاثیر زیادی بر اهداف و تمرکز ما نداشته است. علاوه بر ارتقای ایمنی، ما همیشه ویژگی‌های دیگر تایر مانند مقاومت غلتشی کم، دوام و راحتی را در سطح بالایی توسعه داده‌ایم. با خودروهای الکتریکی، این ویژگی‌ها به دلیل آگاهی بیشتر رانندگان از آن‌ها، اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

علاوه بر مناسب بودن برای همه پیشرانه‌های خودرو، تایرهای منتخب EV ویژه نوکیا از فناوری جذب صدا یا SilentDrive برخوردار هستند در این فناوری صدای کابین داخلی کاهش یافته است تا با سکوت خودروهای الکتریکی مطابقت داشته باشد.

به عنوان شمالی ترین شرکت تایرسازی جهان، همیشه انگیزه ما ایجاد رانندگی ایمن در طول سال بوده است. به همین دلیل است که می خواستیم اولین رانندگان خودروهای برقی پیشرفته‌ترین و ایمن‌ترین لاستیک‌های زمستانی را در اختیار داشته باشند. برای ما، زمستان چالش همیشگی و نهایی مان است و آموخته‌های ما در سخت‌ترین و سریع‌ترین شکل‌های زمستانی، توسعه مجموعه را رو به جلو می‌برد.»

نوکیان اولین تایر زمستانی را که به طور خاص برای خودروهای الکتریکی طراحی شده بود، در اوایل سال 2014 روانه بازار کرد. در زمان عرضه، این تایر اولین تایر زمستانی جهان با رتبه انرژی A در زمینه مقاومت در برابر لغزش بود. در سال 2012، همان سالی که تسلا مدل S را معرفی کرده بود، نوکیان به رکورد جهانی سریعترین رانندگی روی یخ (252.09 کیلومتر در ساعت) با یک خودروی الکتریکی دست یافت. در سال 2020، این شرکت اولین تایر میخ دار دنیا را که برای خودروهای الکتریکی طراحی شده بود، معرفی کرد.




منبع:  https://www.tiretechnologyinternational.com


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0